حلقه ست نامزدی شیک و نکات جالب آن در قانون؟

به نقل از وب سایت رسمی  هاتف ساعتچی که مرجع فروش  حلقه ست می باشد : الماس، حداقل در دادگاه های نیویورک آمریکا، برای همیشه نیست. الماس ها حتی رویایی هم نیستند. الماس، پس از “آیا با من ازدواج می کنی؟” با یک “بله” به دنبال، یک قرارداد هستند. به همین دلیل است که بسیاری از آنها به دادگاه می روند.

نظام حقوقیبرخی کشورها به ویژه کالیفرنیا امریکا اساساً بر این باور است که نامزدی شکسته تقصیر هیچ کس نیست و حلقه ست باید به اهداکننده بازگردانده شود، به استثنای چند مورد. اکثر ایالت آمریکا این رویکرد را اتخاذ کرده اند.

اما ایالت مونتانا این کار را نکرده است: این حلقه را به عنوان یک هدیه بی قید و شرط طبقه بندی می کند. گیرنده آن را نگه می دارد.

کالیفرنیای آمرکیا و تگزاس آمریکا رویکردی در میانه راه دارند: از گیرنده حلقه ست انتظار می رود آن را پس دهد، مگر اینکه اهدا کننده قرار نامزدی را لغو کند.

دادگاه های نیویورک آمریکا چه زمانی تجدید نظر خواهند کرد؟

1 . زمانی که نیمی از زوج قبلاً با شخص دیگری ازدواج کرده اند.

2 . هنگامی که یک حلقه به وضوح به عنوان هدیه کریسمس، هدیه روز ولنتاین، یا هدیه تولد یا مانند آن بدون پیشنهاد همراه است. اما وقتی پیشنهاد ازدواج تمدید شد و پذیرفته شد – پس از اینکه قول داده شد – مهم نیست در چه روزی از سال، آن حلقه دیگر هدیه محسوب نمی شود. این یک قرارداد برای ازدواج است.

3 . حلقه پرداختی برای توافقات مالی بین زوجین در نظر گرفته شد. این می تواند شامل پیش پرداخت خانه، وام یا هزینه های زندگی باشد.

اکثر ایالت ها پس از پرونده هیمن علیه پریش در سال 1997، قانون عدم تقصیر را پذیرفتند. در آنجا، دادگاه عالی کانزاس تصمیم گرفت که مهم نیست که چه کسی نامزدی را شکست، حلقه 9033 دلاری باید به هدیه دهنده بازگردانده شود. دادگاه اعلام کرد: «معمولاً، انگشتر بدون توجه به تقصیر باید به اهداکننده بازگردانده شود.

سپس دادگاه کانزاس دلایل پایان روابط را بیان کرد و توضیح داد که چرا دادگاه می‌خواهد دست‌های خود را از کل آشفتگی بشوید:

• طرفین هیچ وجه اشتراکی ندارند.

• یک طرف نمی تواند پدر و مادر آینده را تحمل کند.

• حیوانات خانگی طرفین با هم کنار نمی آیند.

• یکی از طرفین عادت های نامرتبی دارد که طرف دیگر را آزار می دهد.• وضعیت برگشتی که اکنون پشیمان شده است.

• در پیشنهاد یا قبول پیشنهاد عجله زیاد.

• فرزند صغیر یکی از طرفین با طرف مقابل دشمنی دارد و نمی پذیرد.

• فرزند بالغ یک طرف، طرف دیگر را نمی پذیرد.

دادگاه کانزاس گفت، همانطور که در مورد بسیاری از روابط ناموفق لیست، “می تواند بی پایان باشد.”

برچسب ها: بدون برچسب

نظر دهید

برای افزودن دیدگاه باید وارد شوید .