درباره ماموپلاستی بیشتر بدانید

داشتن سینه های زیباتر همیشه به معنای داشتن سینه های بزرگتر نیست. همه چیز در مورد شکل و تناسب است و یک جراح زیبایی ماهر می تواند هر دو را با استفاده از تکنیک های کوچک کردن سینه متناسب با نیازهای منحصر به فرد بیمار بهبود بخشد. در زیر درباره گزینه های کوچک کردن سینه خود بیشتر بدانید.

جراحی ماموپلاستی چیست؟

کوچک کردن سینه یک عمل جراحی زیبایی است که اندازه و وزن سینه‌های بزرگ و سنگین را کاهش می‌دهد و به ایجاد کانتور سینه‌ای زیباتر که متناسب با بدن بیمار است کمک می‌کند. جراح ماموپلاستی با برداشتن بافت اضافی سینه، چربی و افتادگی و کشیدگی پوست، نه تنها می‌تواند سینه‌ها را کوچک‌تر، سبک‌تر و سفت‌تر کند، بلکه باعث بهبود تقارن سینه‌ها و رفع افتادگی سینه‌ها می‌شود.
در حالی که بسیاری از بیماران کوچک کردن سینه را برای کاهش علائم فیزیکی مانند درد کمر، گردن یا شانه، شیارهای شانه یا ناراحتی در حین ورزش انتخاب می‌کنند، مزایای زیبایی کوچک کردن سینه را نباید نادیده گرفت:
• سینه شما بلندتر و سفت تر می شود و به شما کمک می کند جوان تر به نظر برسید
• سوتین ها راحت تر و جذاب تر می شوند
• با سینه های متناسب تر، سیلوئت کلی شما متعادل تر و جذاب تر می شود
• آرئول‌های کشیده و/یا نوک سینه‌های بزرگ را می‌توان در طی همان روش کاهش داد و به شما کمک می‌کند در داخل و خارج از لباس ظاهر بهتری داشته باشید.
• لباس‌های شنا، سوتین‌های ورزشی و لباس‌های مناسب ظاهر و احساس بهتری خواهند داشت و به افزایش اعتماد به نفس شما در حین فعالیت کمک می‌کنند.

انتخاب جراح زیبایی

اگر قصد کوچک کردن سینه را دارید، انتخاب جراح زیبایی مهم‌ترین تصمیمی است که می‌گیرید. در حالی که برخی در زمینه جراحی پلاستیک کوچک کردن سینه را یک روش بازسازی می دانند، هدف بیمار به ندرت اصلاح علائم فیزیکی بدون توجه به پیشرفت های زیبایی است. شما باید مطمئن باشید که جراح زیبایی شما می‌تواند سینه‌های شما را به اندازه مناسب کاهش دهد تا هر گونه ناراحتی ناشی از سینه‌های بزرگ را کاهش دهد و شکل سینه‌ای زیباتر ایجاد کند که با بدن شما طبیعی به نظر می‌رسد.
هنگامی که به جراحان احتمالی مراجعه می کنید، از او بپرسید که او چند بار جراحی کوچک کردن سینه را انجام می دهد و مجموع چند عمل جراحی را انجام داده است. عکس‌های قبل و بعد از آن را نه فقط در وب‌سایت جراح، بلکه در حین مشاوره خود مشاهده کنید، با توجه به نتایج بیمارانی که عکس‌های «قبل»شان شبیه شماست و سینه‌هایشان در عکس‌های «بعد» برای شما خوب به نظر می‌رسد. به شما کمک می کند سبک زیبایی شناسی یک جراح زیبایی را درک کنید، که نقش مهمی در نحوه ظاهر سینه های شما پس از جراحی خواهد داشت.

اطمینان حاصل کنید که جراح زیبایی شما دارای گواهی هیئت مدیره است. این تضمین می کند که او به طور خاص در جراحی زیبایی آموزش دیده و با تجربه است و عمل شما در یک مرکز معتبر انجام می شود که برای ایمنی شما ضروری است. در نهایت، تنها بر اساس قیمت، جراح زیبایی را انتخاب نکنید. ایمنی و نتایج شما بسیار مهم هستند. اکثر جراحان زیبایی گزینه های مالی را برای کمک به بیماران در بودجه هزینه های عمل ارائه می دهند.
گزینه های کوچک کردن سینه
الو پزشک می توانند از یکی از چندین روش جراحی مختلف در هنگام کوچک کردن سینه استفاده کنند. اینکه جراح برای هر بیمار از چه تکنیکی استفاده خواهد کرد به آناتومی موجود سینه بیمار، نوع و مقدار بافتی که باید برداشته شود و نتیجه مطلوب بیمار بستگی دارد

لیپوساکشن برای کوچک کردن سینه
در موارد خاص، کوچک کردن سینه را می توان با استفاده از لیپوساکشن به تنهایی انجام داد.
مزایای لیپوساکشن برای کوچک کردن سینه عبارتند از: روش کوتاه‌تر و کم تهاجمی‌تر، جای زخم‌های تقریباً غیرقابل تشخیص روی سینه و نتایج ماندگار. با این حال، این روش تنها در بیماران خاص به نتایج مطلوب دست خواهد یافت. بهترین کاندیدها کسانی هستند که نیاز یا تمایل به کاهش جزئی تا متوسط در اندازه سینه دارند، خاصیت ارتجاعی پوست خوبی دارند و افتادگی کمی برای اصلاح دارند و سایز سینه‌های آنها بیشتر به دلیل بافت چربی اضافی است.
اگر سینه های آویزان، نامتقارن، پوست کشیده یا مقدار قابل توجهی از بافت برای برداشتن دارید، یکی از روش های بعدی کوچک کردن سینه احتمالا بیشترین سود را برای شما خواهد داشت.

برچسب ها: بدون برچسب

نظر دهید

برای افزودن دیدگاه باید وارد شوید .