چرا استانبول بزرگ‌ترین شهر ترکیه و بزرگ‌ترین شهر جهان شناخته می‌شود؟

 

یکی از شهرهای معروف ترکیه که در شمال غرب ایران قرار گرفته استانبول است. این شهر به دلیل آن‌ که در منطقه خاورمیانه قرار گرفته آثار تاریخی متنوعی به چشمتان می‌خورد، استانبول شهری روی شبه جزیره مثلثی بین آسیا و اروپاست که شاهد اتفاقات تاریخی متنوعی از عصر  باستان تا حال حاضر بوده، طوری که تاریخش به عنوان بخشی از امپراطوری ایران با سرزمین ما گره خورده است. استانبول همان قستنطنیه یا بیزانس باستان است که جزئی از دو امپراتوری مهم بیزانس و عثمانی بوده است. به همین دلیل می‌توانید تنوعی از آثار فرهنگی و باستانی را ببینید، به دلیل اینکه دریای مرمر و سیاه دو دریای نزدیک به شهر استانبول است، استانبول شهری ساحلی به‌شمار می‌رود.

استانبول بزرگ‌ترین شهر ترکیه

استانبول بزرگ‌ترین شهر ترکیه و بزرگ‌ترین شهر جهان شناخته می‌شود؛ به همین دلیل تور استانبول گرانترین تورها است؛ اینکه استانبول به دلیل مجاورت با تنگه بسفر، در میان دو قاره اروپا و آسیا قرار گرفته است و می‌توان گفت که این شهر، تنها شهر بزرگ جهان است که در هر دو قاره قرار گرفته است. در میان ایرانیان تور استانبول بیشترین طرفدار را دارد، به دلیل قیمت مناسب و نقصد بی‌نظیرش روزانه مسافران زیادی را به خود جلب می‌کند. اگر می‌خواهید تور ارزان قیمت خریداری کنید باید توجه داشته باشید که تاریخ شما های سیزن است یا لوسیزن. ایام نوروز دوران‌های های سیزن برای خرید تورهای استانبول اوایل بهار و تابستان است، در این بازه زمانی خرید بلیط گران‌تر است. در فصل تابستان هوای استانبول گرم است و به هوای شمال خودمان شباهت دارد. گرانی این فصل به دلیل آن است که فصل تابستان یک فصل توریستی است. آب و هوای استانبول در نوروز لذت‌بخش و عالی است و زنده‌شدن این زمین را دیدنی‌تر می‌کند. امکان دارد در دیگر فصل‌های بهار باران شدید ببارد و تور استانبول شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد. در های سیزن بهتر است بلیط‌‌تان را یک یا دو ماه قبل از تاریخ سفر خریداری کنید تا مبلغ کمتری پرداخت کنید و قیمت بلیط تور استانبول در های سیزن بسیار بالا می رود.

قیمت تور استانبول

نرخ تور استانبول به عوامل گوناگونی بستگی دارد؛ نمی‌توانیم قیمت دقیقی را بگوییم‌. به طور کلی قیمت تور شما به مقصد اقامت، زمان رفت و برگشت، نوع پرواز ترکیه، رزرو هتل ترکیه، خدماتی که هتل به شما مسافران ارائه می‌دهد و مسافت پرواز بستگی دارد. برای اطلاع از قیمت تورهای استانبول بهتر است به سایت گلبرگ سیر مراجعه کنید و برای اطلاع از قیمت تورهای استانبول در سیستم مبدا و مقصد سفر و تاریخ خود را مشخص کنید و قیمت تور شما هر کجا که می‌خواهید باشید را مشخص می‌کند.

خدمات پکیج تور استانبول گلبرگ سیر

رایج ‌ترین خدمات تور استانبول در آژانس گلبرگ سیر به شرح زیر است:

رزرو بلیت رفت ‌و برگشت هواپیما

رزرو هتل به همراه صبحانه (انتخاب هتل به ‌دلخواه مسافر)

ترانسفر رفت ‌و برگشت فرودگاهی

بیمه مسافرتی مطابق با مدت زمان اقامت در استانبول

سیم‌ کارت اعتباری (در صورت نیاز) رزرو هتل و پرواز خارج از پکیج

تور استانبول و لحظه آخری

اگر ترجیح می‌هید سفر کم هزینه‌تر و مقرون به صرفه‌تر داشته باشید باید به این نکات توجه داشته باشید:

اول اینکه فصلی را انتخاب کنید که تعداد کمی گردشگر داشته باشد، وضعیت آب و هوای استانبول نقش موثری ایفا می‌کند. زمان اوج گرما ، رطوبت و یا هوای بارانی گردشگر کم به این کشور می‌آیند.‌ بازه زمان عید یا تعطیلات تعداد زیادی گردشگر به این کشور جذب می‌شوند. موضوع بعدی مدت اقامت شماست که سعی کنید پکیچ‌هایی انتخاب کنید که شامل تعداد کمتری روز شود. این را همیشه به یاد داشته باشید که ارزان‌ترین پیکج‌ دلیل بر بهتر بودن پیکج نیست. بعضی از آژانس‌های هواپیمایی با ارایه تور ارزان‌تر و بی کیفیت باعث هدر‌رفتن پول شما می‌شود. بنابراین همیشه هوشمندانه عمل کنید و در بالای همین صفحه قیمت‌های مختلف برای تورهای این مقصد را برای شما ارائه کرده است که با توجه به بودجه مورد نظرتان بتوانید بهترین تور مسافرتی را انتخاب کنید.

برچسب ها: بدون برچسب

نظر دهید

برای افزودن دیدگاه باید وارد شوید .