درباره یکی از لوکس ترین جزیره های ایران

جزیره کیش یکی از لوکس ترین و مجلل ترین مناطق تفریحی در ایران می باشد که توجه علاقه مندان بسیاری را به خود جلب کرده است. جزیره زیبا کیش با جاذبه های گردشگری بسیار متنوعی که دارد نظر گردشگران خارجی را نیز به خود جلب کرده است. این روزها اگر قصد یک سفر تفریحی فوق العاده جذاب در داخل کشور را دارید ما به شما تور کیش را پیشنهاد میدهیم که برای بررسی شرایط و اطلاعات بیشتر میتوانید به سایت مسیر سبز مراجعه نمایید.

راهنمای-سفر-به-کیش

آشنایی با جزیره کیش

کیش در جنوب ایران و استان هرمزگان قرار گرفته است این جزیره منطقه آزاد تجاری محسوب می شود و دارای مناطق تفریحی و گردشگری زیادی می باشد که هر ساله تعداد زیادی مسافر و توریست را به خود جذب می کند به طوری که سومین رتبه مکان پرتردد و بازدید تعطیلات در خاورمیانه بعد از شهر های چون دبی و شرم الشیخ می باشد.

جزیره کیش یکی از زیباترین جزایر مرجانی می باشد که در گذشته با نام قیس شناخته می شده است. اگر قصد سفر به جنوب ایران و بازدید از یکی از زیباترین جزایر کشور را گرفته اید ما به شما تورهای مسافرتی کیش در سایت مسیر سبز ( masirsabz.net ) را پیشنهاد میدهیم.

جاذبه های تفریحی و گردشگری کیش

بریم سراغ معرفی مکان های تفریحی و تاریخی شهر زیبای کیش که شما عزیزان می توانید در سایت مسیر سبز اطلاعات مفیدی در مورد تورهای گردشگردی کیش بدست آورید و با سفر به این جزیره زیبا لحظات خوشی را تجربه کنید. در ادامه به معرفی برخی از جاذبه های جزیره کیش پرداخته ایم.

کشتی یونانی : یکی از مکان هایی که هرساله افراد زیادی از آنجا دیدین می کنند و به دلیل منظره زیبایی که دارد مناسب برای گرفتن عکس های به یاد ماندنی می باشد این کشتی در سال 1345 به گل نشسته است و در گذشته این کشتی نام های متعددی داشته اما در حال حاضر معروف به کشتی یونانی در جزیره کیش می باشد.

کاریز : شهر زیرزمینی کیش که قدمت آن به حدود 2500 سال بر می گردد و درعمق شانزده متری واقع شده است و زمانی این قنات تامین کننده آب شیرین این منطقه بوده است و تنها بنا در جهان می باشد که در سقف آن تعداد بسیار زیادی صدف و مرجان طبیعی است و مسجدی که در شهر کاریز واقع شده است تنها مسجد در جهان می باشد که سقف آن مملو از فسیل های دریایی و سنگواره می باشد.

شهر باستانی حریره : که در شمال جزیره قرار گرفته است وسعتی حدود صد و بیست هکتار دارد که شامل مجموعه ساحلی و عمارت اعیانی و گارگاه شیشه گری و حمام و قنات های قدیمی و مسجد تاریخی می باشد.

پارک دلفین ها یا دلفیناریم : یکی دیگر از مکان های تفریحی است که باعث انتخاب تور تفریحی کیش توسط بسیاری شده است که نخستین پارک دلفین در ایران می باشد که در جنوب شرقی جزیره واقع شده که از فضای سبز با گونه های مختلف گیاهی و استخر دلفین ها و باغ پرندگان تشکیل شده است.

مراکز خرید کیش

یکی از جاذبه ها و تفریحات خصوصا برای خانم بازدید از مراکز خرید و تجاری می باشد. جزیره کیش با داشتن مراکز خرید و پاساژ ها متنوع و لوکس قطعا تور مسافرتی لذت بخشی برای شما در این زمینه نیز خواهد بود. در مراکز تجاری کیش شما می توانید به راحتی کالاهای اصل و خارجی مورد نیاز خودتان را پیدا کنید. اگر بخواهیم بعضی از آنها را نام ببریم بدون شک می توانیم به بازار مروارید کیش ، مرکز تجاری کیش ، خرید پردیس 1 و 2 ، بازار پانیذ کیش ، مرکز خرید سارینا و کلی مراکز تجاری دیگر اشاره کنیم.

آب و هوای جزیره کیش

از نظر آب و هوایی هم جزیره کیش جز مناطق نیمه استوایی بسیار خشک است و بیشتر مواقعی هوا در آن از نسبتا گرم تا خیلی گرم تغییر می کند در بعضی از فصول سال بارندگی های نسبتا شدید و کوتاه مدت به همراه رطوبت تقریبا زیاد جزیره را شامل می شود. به طور کلی خیلی ها فصل های سرد سال رو برای سفر به کیش انتخاب میکنند که بستگی به سلیقه مسافرتی شما دارد. اگر تصمیم به سفر به کیش در هر فصل و زمانی را داشتید از طریق سایت مسیر سبز می توانید تور خود را رزور کنید.

اطلاعات و راهنمای تور سفری به کیش

سفر به جزیره کیش از طریق کشتی و هواپیما صورت می گیرد و باید بدانید که هزینه سفر شما به مسائل مختلفی از جمله محل اقامت شما بستگی دارد. کد تلفن در جزیره کیش 076 است و همچنین در این جزیره مردم به زبان های فارسی و عربی صحبت می کنند. اگر قصد سفر به جزیره زیبا کیش با قیمت و هزینه مناسب را دارید ما به شما تورهای سفر به کیش موجود در سایت مسیر سبز به نشانی https://www.masirsabz.net/ را پیشنهاد می دهیم که با مراجعه به این سایت می توانید از اطلاعات کامل درباره سفر به این جزیره زیبا استفاده نمایید.

برچسب ها: بدون برچسب

نظر دهید

برای افزودن دیدگاه باید وارد شوید .