خرید لنزهای طبی و رنگی از بلو بای بای

اگر دلتان می خواهید کمی تغییر چاشنی روزمره خودتان کنید  و به سرتان زده که سراغ تغییر رنگ چشمان خود بروید باید بگویم  ما اینجاییم تا شما را به هدف تان برسانیم . لنز ها در رنگ های گوناگونی تولید و توزیع می شوند . ما امروز می خواهیم در این مقاله با شما در ارتباط با خرید لنز سبز گفت و گو کنیم ، پیشنهاد میکنیم تا انتهای این مطلب را با ما همراه باشید .

طبیعی ترین لنز های تماسی رنگ سبز  یا لنز رنگی سبز عسلی کدامند؟

لنز های سبز رنگ یکی از پرفروش ترین لنز های رنگی ما هستند و البته که این هیچ جای تعجب ندارد چرا که تنها 2 درصد از جمعیت جهان به طور طبیعی چشمان سبز دارند و این شانس به طور طبیعی نصیب هر کسی نمیشود . لنز های تماس‌های سبز طبیعی ما از رنگ‌های خاکی و زیتونی گرفته تا سبزهای درخشان و زیبا که چشمان شما را برجسته می‌کند، متغیر است. شما می توانید از رنگ های مختلف مجموعه‌ ی ما دیدن کنید تا مطمئن شوید که مناسب‌ترین لنز سبز را برای خود پیدا می‌کنید. هر رنگ سبزی را که اراده کنید و بخواهید، ما مطمئناً مطابقت کاملی را در مجموعه لنز های تماسی رنگ سبز تماشایی خود خواهیم داشت. از لنز های ما دیدن کنید و به چشمان سبز رویاهای خود برسید.

لنز تماسی رنگ سبز تیره :

اگر به دنبال لنزهای سبز تیره طبیعی هستید، ما انتخاب های رنگی شگفت انگیز زیادی برای شما داریم. لنزهای سبز تیره را در میان رنگ های متنوع ما جست و جو کنید. اگر به دنبال لنز تماسی سبز با ماندگاری طولانی هستید، Hidrocor Rio Buzios را توصیه می‌کنیم که می‌توانید روزانه تا یک سال آن را بپوشید. اگر می‌خواهید چشم‌های سبز تیره را امتحان کنید، Aquarella Sea Green یک انتخاب عالی است که به عنوان یک لنز یکبار مصرف روزانه مناسب است.

لنز تماسی رنگ سبز روشن :

چشمان سبز روشن هم جذاب و هم زیبا هستند. مجموعه لنزهای سبز روشن ما را می توان در چندین مجموعه پیدا کنید باز هم همه چیز مطابق با خواسته و میل شماست . اگر به دنبال چشمان سبز روشن و درخشان هستید، Hidrocor Jade انتخاب مناسبی است. برای داشتن رنگ سبز روشن تر، سبز باهیا از جدیدترین مجموعه های فصلی Aquarella مطمئنا راضی کننده خواهد بود!

لنزهای تماسی رنگ سبز روی چشمان قهوه ای مشکی :

مانند تمام لنزهای تماسی رنگی ما، حتی چشم های قهوه ای مشکی را می توان به کمک لنز تماسی رنگی به چشمانی زیبا تبدیل کرد. سبز یک انتخاب رنگ فوق العاده برای تغییر رنگ چشم های قهوه ای مشکی شماست. کدورت رنگ ما کمتر از همه است و کل عنبیه را می پوشاند و تشخیص اینکه شما اصلاً از لنزهای تماسی رنگی سبز استفاده می کنید برای کسی دشوار است! و قطعا شما هم دوست دارید تا در انظار طبیعی جلوه کنید .

لنزهای تماسی رنگ سبز در چشمان قهوه ای تیره :

ما به عدم شفافیت رنگ لنزهایمان افتخار می کنیم به این معنی که همه لنزهای تماسی رنگ سبز ما می توانند حتی تیره ترین چشم قهوه ای را به سایه های زیبای سبز، چه تیره و چه روشن تبدیل کنند. اگر چشمان قهوه ای تیره دارید و همیشه آرزوی رنگ سبز را داشتید، همه گزینه ها با مجموعه خیره کننده لنزهای سبز ما مطابقت دارند.

لنزهای تماسی رنگ سبز روی چشمان قهوه ای روشن :

همه لنزهای تماسی رنگ سبز ما می توانند چشمان قهوه ای روشن را به طور یکپارچه به رنگ دلخواه تبدیل کنند. برخی از گزینه‌های رنگی ما ترکیبی از رنگ‌های فندقی و قهوه‌ای هستند که تغییر رنگ سبز را طبیعی‌تر می‌کنند، اما اگر می‌خواهید کاملاً چشم‌های قهوه‌ای روشن خود را به سبز تبدیل کنید، میتوانید از رنگ سبز با چاشنی عسلی استفاده کنید .

در مجموعه ما بهترین قیمت لنز سبز برای شما عزیزان در نظر گرفته شده است تا شما با هر میزان در آمد ماهانه بدون استرس پول خرج کردن برای ظاهرتان بتوانید شیک پوش و زیبا بگردید . خرید لنز سبز از مجموعه ما یک پیشنهاد مناسب برای ظاهر و جیب شماست .

شما می توانید حتی با خرید چند لنز با رنگ های متنوع و یک بار مصرف در مراسم ها و مهمانی های مختلف با ظاهر و تیپی  جدید ظاهر شوید و چشم ها را خیره خودتان کنید .

ما این اطمینان را به شما می دهیم که این لنز ها کاملا استریل و سالم بوده و با رعایت تمامی نکات و در زیر نظر دقیق و کارشناسی شده تولید شده تا کوچک ترین عفونت و آزاری به چشمان شما نرسد .

انتخاب از شما و باقی مسائل با ما

شماره تماس:  09190966997

برچسب ها: بدون برچسب

نظر دهید

برای افزودن دیدگاه باید وارد شوید .